Адреса
39617, Полтавська обл., м. Кременчук вул. Лікаря Богаєвського, буд. 60/1

Час роботи
Понеділок - П'ятниця: 7:00 - 19:00
Вихідні: 10:00 - 17:00

Первинна консультація у сімейного лікаря для ВПО: як отримати

У період воєнного стану діє спрощений доступ українців до первинної медичної допомоги. Це стосується і внутрішньо переміщених осіб.

Людина зі статусом ВПО має змогу потрапити до лікаря незалежно від місця перебування та без укладання нової декларації. Щоб отримати первинну медичну консультацію, внутрішньо переміщеній особі достатньо:

  • звернутися до оператора контакт-центру Національної служби здоров’я України (НСЗУ) за номером 16-77 і з’ясувати адресу найближчої лікарні;
  • після прибуття до лікаря пред’явити (за можливості) документи, що підтверджують особу: паспорт або довідку про взяття на облік ВПО.

Також внутрішньо переміщені особи можуть знайти потрібного лікаря й отримати консультацію онлайн, скориставшись для цього:

  1. медичним чат-ботом “Турбота” в Telegram;
  2. додатком або сайтом “Doctor Online“.

Перелік безкоштовних послуг

  • динамічне спостереження за станом здоров’я,
  • діагностика та лікування захворювань,
  • базові тести й аналізи,
  • направлення до лікарів вузької спеціалізації чи на обстеження,
  • паліативна допомога,
  • рецепти за програмою «Доступні ліки»‎ й інсулін (якщо це повторний рецепт),
  • щеплення відповідно до календаря профілактичних щеплень.

Важливо! Внутрішньо переміщена особа не мусить переукладати декларацію, якщо виникає потреба у спеціалізованій медичній допомозі (онкологічній, кардіологічній, терапевтичній, психологічній, педіатричній тощо). Для цього варто звернутися за направленням до закладу охорони здоров’я.

У разі порушення своїх прав пацієнт може поскаржитися на неправомірні дії лікаря як на місцевому рівні, так і до НСЗУ:

  • написати скаргу на імʼя головного лікаря (медичного директора) медзакладу про неправомірні дії фахівця;
  • написати скаргу до Департаменту охорони здоров’я в місті або регіоні, де знаходиться;
  • звернутися до контакт-центру Національної служби здоров’я України за безоплатним номером 16-77;
  • зателефонувати зі скаргою на урядову лінію Кабінету Міністрів України на номер 15-45.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *